Followers

Sunday, December 23, 2012

~Big Bad Wolf~

Dapat tawu dari kawan aku....sabtu lepas, dia ajak g BBW ni tapi aku cam tak berminat lak nk g...sbb aku rasa aku kalo pape ley google jer kan lagi senang...tetiba
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aku nk g... pagi2 buta gajah, aku gerak laki aku cakap nak g BBW ni sbb aku tergoogle kat ada sorg blogger ni dia cerita pasal g sana, dia beli softbook untuk anak dia...pergh dengan tak menyempat aku
aku pon mmg rasa nak cari bahan2 untuk merangsang otak baby Zahra..selain selalu nyanyi lagu kegemaran hubby aku..'bangun pagi, gosok gigi, cuci muka, terus mandi....' lebih kurang gitula liriknye..hahah n bacakan alfatihah kat umbun2 setiap malam. Sebelum nk pergi tuh, puas aku merajok ngan hubs aku, dia kata malaslah, jamlah, jauhlah, nak buat apalah..sekali bila da sampai jer sana, tupss..."Mi, B nak cari buku photoghraper/photoshop jap taw"aku lak terpingga-pingga mana nak pegang buku, mana nak tolak stroller..haisk selamat Zahra baik jer, tidur ngan aman..Tapi memang murah gila aku cakap ko ..hardbook regenye dalam rm1-10 jer gila tak murah...hihih ape lagi sembat r....hahahah aku amik buku yg bersesuai ngan Zahra jer memula terpedaya gak la duk amik buku cerita panjang lebor tuh Alies in the wonderlan lar, Cinderella lar, Jungle Book lar...last2 sume aku letak tinggal mana yg perlu jer

Ni lar hasilnye semua hanya rm33.00 shj

aku suke buku ni sbb ada bnyk cerita dan hanya rm6.00 jer board book


ni pon aku suka, Zahra will love stroking tummy Bunny sbb ada bulu















No comments:

Post a Comment