Followers

Sunday, November 18, 2012

~Office trip di Bali ~

Ni view aku amik kat Bedugul, Bali Indonesia

Selepas beberapa hari aku nikah,
 office ada wat trip selama hampir 6 tahun aku berkhidmat di Teknireka Architect tula first time dapat gi trip hihihi mmg tuah la baru kawen dapat sponsur laki bini g bali tanpa sebarang bayaran ....
okla tuh sbb hampir 6 tahun kot keje....
Gambar kat atas tuh, kat Bedugul cuaca dia pon sgt baik, sbb Bedugul ni kawasan tinggi 
so sejuk jer.....masa aku pergi tu cuaca kat Bali sgt panas....bila tiba kat Bedugul ni tenang jer :p


Pintu masuk Kuil Tasek Bratan, Bedugul
Kawasan sekitar Kuil Tasek Bratan, Bedugul

 Layan gambar jelar sbb aku da lupa da tentang bali tuh sbb dah dekat setahun da....
masa aku pergi ni 3- 6 Disember  2011, Sikit2 maybe ingat kot.......
campor ngan urat putus pas bersalin ritu ttwu bape percent jer memory aku yg ingat bhahahaah


Ni sume colleague aku, time ni terasa anak dara agi sbb baru seminggu nikah sampai terlupa da ada laki asik jalan ngan budak opis hihih:p selamat hubby supporting
Ada banyak lagi gambar best2 tapi sayang nye ada kat opis....hukhuk sekarang aku kat rumah tengah berpantang baru jer 27hari lama kot nk menghabiskn pantang ni

Ni kedai2 tepi jalan ada jual souvenir kene pandai bargain harga kalo tak kn 'game'


Masih kelihatan inai di jari..tu yang berok pakat tengok syokk jer abis nak di kokaknye kaki teman

Tengok si Nemo melarikan diri meninggalkn aku di situ...




Beruk2 kat sini mmg ganas, actually sandal, cap,spect., benda yang ley berjuntai2
 takley pakai, ada yang kene kokak ngan beruk, masa kat sini sbb terlalu banyak monyet kat ubud ni......tapi mmg tak rugi pergi sbb bila jalan kt atas lagi view dia mmg cantik tak tipu (~.^)y. kat atas tu nanti akan ada pertunjukkan Kechak Dance kalau kat Malaysia spt. kuda kepang..la

Kuil Awam Hindu
Pada aku kalo nak pergi Bali takyah pergi kat kuil2 dia terlalu bnyak sangat cukupla kalo pergi 1 jer untuk tengok2, kalo bali aku recommended tempat menarik seperti
Ubud, Tanah Lot, Kintamani, Tengalang tuh semua kita dapat tengok keindahan ciptaan tuhan
tu bagi aku la yg suka tengok landskap

bersama Hubs. di depan tugu yg kene bom kat bali thn 1995 kot

depan HRC Bali

Kami di awangan time ni tak peknen amboii melompat lebih tinggi

bus yg membawa kami

 
hah yg ni Boss saya encem tak?







sempat aku memotret kan gambar ni...b4 balik kl huhuh

 Bye Balinies jmpa awal tahun untuk second honeymoon, sebenarnya sbelom dapat tawu ada office trip ni, kitorg da book flight tic, untuk honeymoon ke Bali tapi bos aku ttiba nak g bali gak even da gtwu aku nk g gak awal tahun 2012 ermm nasibla

No comments:

Post a Comment