Followers

Wednesday, November 28, 2012

~Happy Anniversary First Year~


Assalamualaikum...26 November 2012 genaplah usia perkahwinan kami yg ke 1,
hihi alhamdulillah terasa baru jer diijab kabulkan, rupanya da setahun menempuh alam rumahtangga...(sob..sob sedih ooo) dulu sebelum kawen salu terpikir..jodoh aku ngan dia ker...da bertunang pon jodoh aku panjang ker ngan dia..hanya Allah jer tahu bertapa susahnya hati..
Alhamdulillah da kawen n da ada baby Zara lagi..tp perjalanan aku masih jauh di harap usia perkahwinan kami hingga hayat kami berdua..susah senang bersama amin...Walau ada pasang surut kadang gelombang, kadang taufan hihih bak kata P.Ramlee 'alangkan lidah lagi tergigit nikan pula suami isteri'


Ni gambo 1tahun 2hari yg lalu....tapi aku rasa macam baru jer pakai baju nikah aku tuh..
tapi skrg kain da takley lps...kat montot uwaaaaa...



Ceh masa memula naik pelamin cuak siot memalu pon ada..ko nak tengok gambo aku lagi ker...aku nak tunjuk ni walau ko tak nk tengok hihih..kat bawah ni aku tiru idea Akak aty..sori kak agak2 ko aku kena sue ker sbb tiru tanpa kebenaran..mintak maaf kak




Waktu aku kawen sume aku nk wat sendiri sbb nk cut coast tp banyak gak kn labor walaupun diy pon tp puas hati untuk diri sendiri seperti mana yg kita impikan...Dah la tu jer...sekarang fokus untuk baby Zahra pulak huhuh..




Sekelip mata muncullah org baru dalam hidup kami heheh...tanda cinta suci kononnye hihih
Yang paling penting Zahra sihat,jadi anak berguna untuk dunia dan akhirat amin..


Disaat Zahra dibenarkan untuk discharge..:) yeaaah balik umh kita syg...


Disaat Zahra berusia 1 bulan.
Ceh siap tersenyum org kata dia bermain ngan uri dia...org tua kata la aku pon tak sure..adik beradik dialah tuh, duk lam perut sesama kua jer tak sama..Zahra kua dulu..hihih alhamdulillah Zahra sihat
bahagianye bila ada baby..macam nila mak ayah kita kasih dan sayangkan kita kan..kan..





p/s : tak sabar nk g bercuti di Koh Samui ngan zahra...

4 comments:

  1. alhamdulillah..dah setahun..semoge terus kekal hingga ke syurga...aminn...

    tak marah pon..tak akan sue..jagan risau..heheh...memang sengaje berkongsi idea..kalau nak pakai sorang2..tak letak dalam blog..:)

    ReplyDelete
  2. uwaa terujanya kak aty reply...hihi slmni baca blog dari jauh jer...suka baca blog kak aty hari2 tunggu....tq sudi baca blog sy yg usang ni :p

    ReplyDelete
  3. slmt ulang tahun awak..semoga berbahagia selalu..btw baby tu rasa kiss jer^^!

    ReplyDelete