Followers

Sunday, June 9, 2013

Finally terserempak jugak!

Assalamualaikum....
Haii kenal atau pernah dengar lagi ke kewujudan blog aku ni hoho...apa ko kesah!! Erkk..
Aku nak citer sikit .. Tapi ttawu nk citer camne?...semenjak 'dunia di hujung jari' lar aku kenal dia...makin kagum dengan dia, dalam tak diam dia da jadi sumber inspirasi aku kalo nak buat apa2 tak ada rujuk kat lain da msti g google nama dia... Hari2 type nama dia... Kalo dia da update blog dia, senyum melebor...tapi kalo dia tak update umm bila lar dia nak update ni..
Sejak aku sibok nak kawen ler aku kenal dia dah pandai nak berblogwalking ni... Cari idea nak kawen ecspecially diy... Tak caya cer tengok kat  Sini, ntah aku mmg salu refer kat blog dia selama ni sehinggalah aku rasa nk ada blog jugerkkk...sejak aku pantang la aku buat blog ni.. Dan dapat tergur dia...
Semalam aku sekurga dan kawan baik aku Nemo harry, kitorang g la Ikea nk mencuci ....( cik Jala ni nangih pulak!!!) haah okeyh... Cuci mata n referesh otak! Sambil berjalan jalan ngan Nemo harry sekali aku terpandang kat baby ni..." Alololo tomeyy nyeww yer tuu" aikkk tapi macam kenalll Aku Bukan Bidadari  ke tuh... ( aku pon bukan bidadari, aku bidadari tapi nama blogger tuhh!! ) masa tu aku dengan Puan Nemo yg baru jer upgrade jadi puan, dia mmg tawu pasal blogger tuh sbb ari2 aku duk citer kat dia kat opis.. Bila dia tak update blog dia msti aku bising kat Nemo ni selain laki aku yg jadi mangsa kn dengar ritihan dan leteran citer pasal dia, ala2 retis la, org biasa tapi jadi sebutan hihihih..
Memula aku segan nak tegur sbb aku selekeh gila... Tapi sebab da teruja aku terus" eh, Ma! Aku rasa tuh aku bukan bidadari larhhh!" Tanpa mmbuang masa, dari hilang dari penglihatan aku terus sapa "akak! akak , aku bukan bidadarikan ?" Dia terus tersipu2 aku pon malu tp nak tegur mintak maafla kak ati terjah macam tu ( terkejut ahkak) tanpa membuang masa " kak nak amik gambo"  bukti aku jmpa dia! 



4 comments:

  1. amboi~ karangan bukan main nak cite pasal jumpe penulis aku bukan bidadari nih~~ ahahahaha~ XD

    ReplyDelete
  2. Finally...!!! Jumpe pon blog awak....heheh..mintak2 tak dpt...ni gigih cari tau....sila peluk akak ketat2...heheh...

    ReplyDelete
  3. Alamak!! Jmpa ke?? Malu jer:) tw kak sudi carii....

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete